مـــــــــاه رویــــــــــــــدر

خورشید باش که اگر خواستی بر کسی نتابی،نتوانی

مـــــــــاه رویــــــــــــــدر

خورشید باش که اگر خواستی بر کسی نتابی،نتوانی

دل تنگی

وقتی دلم پر میزنه به گذشته

دلم می گیره

یاد قدیما

اون قدیم ندیما

بازم حال و هوای دلمو بارونی میکنه

بارون چشام

میخواد بباره

تو خلوت خودم کسی نیست که واسه ریزش دونه دونه های بارونم چتر بگیره!

من

بازم دلم هوای بارون رو داره!!!


میش یا گرگ؟

هیچ می دونستی که گاهی وقتا نباید خودت باشی

شاید گرگی در لباس میشی

یا میشی در لباس گرگی....

اگه نباشی

.

.

.

.

.

.

.

.

آخر و عاقبتش با خودت!

ما که گفتیم

تو خواه پند گیر

خواه ملال.........!!!


گذشت

ما گذشتیم......

و

گذشت ان چه روزگار با ما کرد.....

تو بمان

و

این سرای تو خالی....

دنیای امروزی

- کارم لنگه .خواهش می کنم رومو زمین ننداز.قول می دم راضی نگهت دارم.خیالت تخت.خودم پشتتم

- حالا که خیلی لنگی ، بااااااشه!

.

.

.


.

.

- خوب شما چرا برنمی گردی سر جای اولت؟ ما که نگفتیم تا اخر باش که!برو ، برو دیگه اینورا پیدات نشه

- آخه ...........

سال نو مبارک!